Κάντε κλικ στην καρτέλα που σας ενδιαφέρει για να ανοίξετε το περιεχόμενό της
Ενημέρωση
Πρόσφατες αναρτήσεις της ΔΠΕ Φλώρινας στη Διαύγεια
Ημ/νια: 11/11/2024 08:54:15
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 6ΡΞ346ΝΚΠΔ-ΛΗΙ
Ημ/νια: 07/11/2024 09:21:29
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 9ΒΖ946ΝΚΠΔ-6ΝΝ
Ημ/νια: 06/11/2024 15:32:05
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 631446ΝΚΠΔ-ΩΗΨ
Ημ/νια: 05/11/2024 10:51:42
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 9Ω1146ΝΚΠΔ-Ν4Ε
Ημ/νια: 05/11/2024 10:31:34
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: ΨΨΦΣ46ΝΚΠΔ-Ι6Λ
Ημ/νια: 05/11/2024 10:24:14
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: Ψ71746ΝΚΠΔ-3ΔΡ
Ημ/νια: 05/11/2024 10:18:24
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 620Ι46ΝΚΠΔ-ΨΘ6
Ημ/νια: 04/11/2024 09:15:27
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: Ψ9ΔΘ46ΝΚΠΔ-0ΘΩ
Ημ/νια: 01/11/2024 15:22:23
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: ΡΘΥ246ΝΚΠΔ-3ΗΟ
Ημ/νια: 01/11/2024 15:18:28
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 6ΑΣΧ46ΝΚΠΔ-ΨΡ5
Πρόσφατες αναρτήσεις της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας στη Διαύγεια
Ημ/νια: 12/11/2024 14:42:49
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 6ΡΒΔ46ΝΚΠΔ-ΠΡΠ
Ημ/νια: 12/11/2024 10:55:58
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: ΨΓ8Ψ46ΝΚΠΔ-0ΝΛ
Ημ/νια: 12/11/2024 08:06:09
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 63Χ546ΝΚΠΔ-Τ59
Ημ/νια: 11/11/2024 13:57:37
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: ΨΒ3446ΝΚΠΔ-5Γ7
Ημ/νια: 11/11/2024 12:03:52
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: Ψ71Θ46ΝΚΠΔ-4ΔΞ
Ημ/νια: 11/11/2024 09:44:51
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 6ΓΜΕ46ΝΚΠΔ-90Γ
Ημ/νια: 07/11/2024 12:31:31
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 6Η2Β46ΝΚΠΔ-ΚΞΔ
Ημ/νια: 06/11/2024 14:50:46
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: ΨΔΜ446ΝΚΠΔ-Τ4Υ
Ημ/νια: 06/11/2024 14:43:47
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 6Ε6Ξ46ΝΚΠΔ-9ΚΨ
Ημ/νια: 06/11/2024 14:43:03
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΔΑ: 6ΜΧ746ΝΚΠΔ-Χ5Δ
Τα τελευταία νέα από την εκπαιδευτική εφημερίδα Esos
Εγκύκλιο για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που υπηρετούν με θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, υπέγραψε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Κατσαρός. Εγκύκλιο για την υλοποίηση Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας. Οι σημερινές αποδοχές των μελών ΔΕΠ είναι χαμηλότερες από εκείνες του 2003 (!), καθώς το πρόσφατο μισθολόγιο (2023) τις επανέφερε στα επίπεδα του 2012, που είναι το μισθολόγιο του 2003 με τις περικοπές των ετών 2010-2012, σύμφωνα με στοιχεία τα οποία παρουσίασε σε σημερινή Συνέντευξη Τύπου η Διοικούσα Επιτροπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων ΔΕΠ. Οι αποδοχές των μελών ΔΕΠ το 2004 ήταν 3,9 έως 5,5 φορές μεγαλύτερες από τον κατώτατο μισθό. Σήμερα είναι 2,1 έως 2,9. Η αναλογία είναι χαμηλότερη και από την περίοδο 2010-2016. Με βαθμολογία 460, οι Έλληνες μαθητές στον εγγραμματισμό στην Πληροφορική και τους Υπολογιστές απέχει 16 μονάδες από τον μέσο όρο (476 μονάδες) και κατατάσσεται 23η ανάμεσα στις 31 χώρες που συμμετείχαν στη Διεθνή Έρευνα International Computer and Information Literacy Study, την οποία δημοσιοποίησε σήμερα το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Πιο αναλυτικά, σε σχέση με τα 4 επίπεδα επίδοσης που περιγράφηκαν παραπάνω: Η Α.Ε. Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου αναγορεύθηκε σε Επίτιμη Διδάκτορα του Τμήματος Φιλοσοφίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, σε μια λαμπρή τελετή που έλαβε χώρα την Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 19:00 στο «Ελληνικό Ωδείο», στην πόλη του Ρεθύμνου. Την Πρόεδρο προσφώνησε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης Καθηγητής Γεώργιος Μ. Κοντάκης, ενώ η Καθηγήτρια του Τμήματος Φιλοσοφίας Σταυρούλα Τσινόρεμα παρουσίασε το έργο και τη συμβολή της τιμώμενης στην επιστήμη και την κοινωνία. Εκδήλωση για την αναγγελία ίδρυσης της Επώνυμης Έδρας στο Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών της Σχολής Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την ονομασία «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές», θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024. "Όταν μέλη του ΔΣ του ΣΕΠΕ Ζακύνθου συμμετέχουν κανονικά στη διαδικασία της αξιολόγησης καλό είναι να μην συμβουλεύουν διαφορετικά τα μέλη τους από όσα πράττουν οι ίδιοι". Αυτό καταγγέλλει ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου Αθανάσιος Κατσίμπελης, απαντώντας σε ανακοίνωση του ΔΣ του ΣΕΠΕ Ζακύνθου, και σημειώνει: Στη Βουλή , με σχετική επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη φέρνει ο τομεάρχης παιδείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Στέφανος Παραστατίδης, το δημοσίευμα του esos ότι"1 στα 4 νέα σχολικά βιβλία είναι των εκδόσεων γνωστής αλυσίδας Φροντιστηρίων". Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της σχετικής επίκαιρης ερώτησης: Δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η τροποποιητική υπουργική απόφαση για τους φοιτητές τρίτεκνων οικογενειών,η οποία αποτελούσε προϋπόθεση για την έκδοση της εγκυκλίου για την υποβολή αιτήσεων των ενδιαφερόμενων φοιτητών , οι οποίες εκτιμάται ότι αναμένεται να αγγίξουν τις 10.000. Σύμφωνα με επικοινωνία του esos με το υπουργείο Παιδείας, προέκυψαν τα εξής: Νέα απόφαση για τη δημιουργία και λειτουργία ολιγομελών τμημάτων σε ΓΕΛ, υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Εκπαιδευτικοί ιστότοποι
Η ψηφιακή εκπαιδευτική πύλη e-yliko αποτελεί την επίσημη Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και λειτουργεί με σκοπό την στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας, φροντίζοντας για την απρόσκοπτη ενημέρωσή της σε θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων της.
Μέσω της σελίδας αυτής δίνεται πρόσβαση στις τέσσερις (4) βασικές διαδικτυακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και σε πάνω από 18.000 Ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
1. Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα για μαθητές και εκπαιδευτικούς «e-me»
Μια σύγχρονη, επεκτάσιμη διαδικτυακή κοινωνική πλατφόρμα που υποστηρίζει την επικοινωνία, τη συνεργασία και τη δικτύωση των μελών της σχολικής κοινότητας και παρέχει προσωπικό χώρο αρχείων σε περιβάλλον υπολογιστικού νέφους (cloud).
- επίσημη έκδοση: https://e-me.edu.gr (είσοδος με λογαριασμό @sch.gr)
- e-me για όλους (ελεύθερη έκδοση με απλή εγγραφή): https://4all.e-me.edu.gr
- 2. Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία: http://e-books.edu.gr
- O επίσημος δικτυακός τόπος του Υπουργείου Παιδείας για τη διάθεση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της ψηφιακής μορφής των σχολικών βιβλίων.
3.Ψηφιακά Αποθετήρια Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων «Φωτόδεντρο»
Πέντε (5) ψηφιακά αποθετήρια με το όνομα «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ», που φιλοξενούν Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθένα από τα οποία εξυπηρετεί διαφορετικούς στόχους:
Τα «βασικά» Φωτόδεντρα (με έλεγχο ποιότητας περιεχομένου)
- Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων: http://photodentro.edu.gr/lor
- Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Βίντεο: http://photodentro.edu.gr/video
- Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Λογισμικών: http://photodentro.edu.gr/edusoft
Τα «Φωτόδεντρα των εκπαιδευτικών»
- Αποθετήριο Υλικού Χρηστών: http://photodentro.edu.gr/ugc
- Αποθετήριο Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών: http://photodentro.edu.gr/oep
- 4.Εθνικός Συσσωρευτής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
- Κεντρική πύλη για αναζήτηση με ενιαίο τρόπο και πρόσβαση σε χιλιάδες ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ανεξάρτητα με το πού είναι αποθηκευμένοι (εκπαιδευτικά αποθετήρια, μουσεία, εκπαιδευτικές πύλες του Υπουργείου Παιδείας ή άλλων φορέων). Κεντρική πύλη: http://photodentro.edu.gr
Η εκπαιδευτική τηλεόραση προσφέρει ταινίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς για να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους με οπτικοακουστικό υλικό και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών τους. Προκειμένου ο εκπαιδευτικός να έχει ευκολότερη πρόσβαση στο υλικό της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, συγκεντρώσαμε εδώ τις ταινίες που αφορούν ζητήματα αναπηρίας και τις περιγράψαμε εν συντομία. Επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να μεταφορτώσετε και να χρησιμοποιήσετε την ταινία που σας ενδιαφέρει.
Δίκτυο πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής βίας και Εκφοβισμού
Το έργο Ανάπτυξη συστήματος εξ’αποστάσεως επιμόρφωσης και ενημερωτικής πύλης- Υλοποίηση της επιμόρφωσης και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της πράξης Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού’ με κωδικό ΟΠΣ 448089 ,στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Παρατηρήριο για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων λειτουργεί Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Το Παρατηρητήριο έχει ως αποστολή το σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, την ταυτοποίηση, τη μελέτη και τη διοχέτευση προς διαχείριση σε πιστοποιημένους φορείς περιστατικών σχολικής βίας και εκφοβισμού.
Ευρωπαϊκή καμπάνια κατά του Σχολικού εκφοβισμού
Ο στόχος του έργου συνίσταται στη δημιουργία μίας ενιαίας απάντησης στην καταγραφή και διαχείριση του σχολικού εκφοβισμού σε όλες του τις μορφές και μιας Ευρωπαϊκής πλατφόρμας για την ενημέρωση παιδιών, γονέων, εκπαιδευτικών και κάθε ενδιαφερόμενου για το πρόβλημα.
Η Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και η ομώνυμη εκστρατεία ενημέρωσης και επαγρύπνησης για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο υλοποιούνται από το έτος 2004. Οι κύριοι στόχοι της δράσης Saferinternet.gr είναι:
1)Η προστασία των ανηλίκων από ακατάλληλο ή επιβλαβές για αυτούς περιεχόμενο, ή από ακατάλληλη ή επιβλαβή συμπεριφορά και η προώθηση της υπεύθυνης και ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου.
2)Η ενδυνάμωση γονέων και εκπαιδευτικών σε θέματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο μέσω ενημερώσεων, εκπαιδεύσεων και κατάλληλου online και έντυπου υλικού.
Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Προσφέρει μία πλατφόρμα για το προσωπικό (εκπαιδευτικούς, διευθυντές, βιβλιοθηκάριους, κ.λ.π.) που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχόντων Eυρωπαϊκών χωρών, για να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα, να μοιράζονται και, με λίγα λόγια, να αισθάνονται και να αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής κοινότητας μάθησης.
Μουσειακή εκπαίδευση
Μουσείο Ακρόπολης – Εκπαιδευτικό Υλικό – Κεντρική Σελίδα
https://www.theacropolismuseum.gr/el/content/ekpaideftiko-yliko
Επιλεγμένα στοιχεία από την κεντρική σελίδα- Διαδραστικά Παιχνίδια
https://www.theacropolismuseum.gr/peploforos/
http://www.acropolis-athena.gr/
http://www.parthenonfrieze.gr/#/home
http://acropolisvirtualtour.gr/theglafkaproject/#/el/home
Εκπαιδευτικό Αποθετήριο
http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/?locale=el
http://repository-mca.ekt.gr/mca/
Εθνική Πινακοθήκη, Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου
https://www.nationalgallery.gr/el/ekpaideusi/paihnidia.html
http://www.nhmuseum.gr/el/ekpaideysi/psifiaka-paihnidia/
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας
Η δικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και την διαχείριση προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια
Το myschool είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα με στόχο τη μηχανογραφική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των διοικητικών δομών της εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια.
Online σύστημα Διαχείρισης μητρώου εκπαιδευτικών και υποβολής αιτήσεων μεταθέσεων-Teachers
Το Online Σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους, να βλέπουν τις Υπηρετήσεις και τα μόρια μετάθεσής τους, να αιτούνται αλλαγές στα στοιχεία Μητρώου και Υπηρετήσεων μέσω της Διεύθυνσης που τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο και να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις μεταθέσεων.
Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης
To Πρόγραμμα Δι@ύγεια (νόμος 3861/2010) στοχεύει στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας της κυβερνητικής πολιτικής και της διοικητικής δραστηριότητας, τη διασφάλιση της διαφάνειας και την εμπέδωση της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας από την πλευρά των φορέων άσκησης της δημόσιας εξουσίας.
Από τον Οκτώβριο 2010 αναρτώνται σε ένα σημείο στο διαδίκτυο όλες οι αποφάσεις πράξεων των κυβερνητικών και διοικητικών οργάνων, λαμβάνοντας ειδική μέριμνα για τις πράξεις που αφορούν στην εθνική άμυνα και τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
Το εθνικό Τυπογραφείο έχει ως στόχο:
α) την έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση, εκτύπωση, διαχείριση και κυκλοφορία της «Εφημερίδας της Κυβερνήσεως», σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3469/2006 (Α΄131), και την εξασφάλιση της πρόσβασης των πολιτών στα κείμενα που δημοσιεύονται σε αυτήν,
β) τον σχεδιασμό, έντυπη και ψηφιακή έκδοση, διαχείριση και διανομή εκδόσεων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως οριοθετήθηκε από τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 51 του ν. 1892/1990, Α΄101,
γ) την εκτύπωση, διαχείριση και διανομή εκδόσεων διδακτικού ή εκπαιδευτικού χαρακτήρα ή εκδόσεων που εξυπηρετούν δημόσιο ή κοινωνικό σκοπό, ύστερα από απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης,
δ) την εκτύπωση μελετών επιστημόνων, επιστημονικών ή ερευνητικών κέντρων ή ινστιτούτων ή άλλων φορέων, που ενδιαφέρουν ιδιαιτέρως το κοινό και αναφέρονται σε θέματα πολιτικών, κοινωνικών και διοικητικών θεσμών,
ε) την συνεργασία με το «Ευρωπαϊκό Φόρουμ Επίσημων Εφημερίδων των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης», με την «Υπηρεσία Επίσημων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων» ή με άλλους φορείς που έχουν δραστηριότητες συναφείς με αυτές του Εθνικού Τυπογραφείου ή που μπορούν να του παρέχουν σχετική τεχνογνωσία, ιδίως ΑΕΙ και ΤΕΙ, και
στ) κάθε άλλη εργασία ή δραστηριότητα που είναι συναφής με την αποστολή του και του έχει ανατεθεί με νόμο.
Δικτυακός τόπος διαβουλεύσεων Υπουργείου Παιδείας
Η ανοικτή διακυβέρνηση συνδυάζει πολιτικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Βασίζεται σε ένα πλαίσιο πολιτικών αρχών όπως η διαφάνεια, η διαβούλευση, η λογοδοσία και η αποκέντρωση. Σε ό,τι αφορά την τεχνολογία η ανοικτή διακυβέρνηση αξιοποιεί εφαρμογές και εργαλεία ανοικτού κώδικα. Στόχος είναι η δημιουργία καλών πρακτικών που θα καθιερωθούν ως τρόπος διακυβέρνησης. Στο επίκεντρο της ανοικτής διακυβέρνησης είναι οι ανάγκες των πολιτών για πληροφόρηση, για αξιοκρατία και για συμμετοχή στη διαδικασία διαμόρφωσης των αποφάσεων.
Νομοθεσία για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και το διδακτικό προσωπικό της
Το e-nomothesia είναι μια τράπεζα πληροφοριών με χιλιάδες νομοθετήματα καταχωρημένα σε ψηφιακή μορφή η οποία είναι προσβάσιμη μόνο μέσω διαδικτύου με κατάλληλη ψηφιακή πλατφόρμα Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS).
Η πλήρης ηλεκτρονική διεύθυνση της πλατφόρμας είναι: https://www.e-nomothesia.gr
Μηχανή αναζήτησης ελληνικής νομοθεσίας
Αναζητήστε όλη την ισχύουσα νομοθεσία, είτε πληκτρολογώντας λέξεις κλειδιά είτε με βάση τον αριθμό του νόμου. Για κάθε νόμο, μπορείτε να δείτε ποιους νόμους τροποποίησε καθώς και ποια είναι η εξέλιξή του μέσα στον χρόνο.
Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου-ΑΠΟΓΡΑΦΗ
Το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου στοχεύει στην παροχή όλων των απαραίτητων δεδομένων και εφαρμογών για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Τα στοιχεία καταχωρούνται και επιβεβαιώνονται από τις καθ’ ύλην αρμόδιες Διευθύνσεις Προσωπικού των φορέων και επικαιροποιούνται σε πραγματικό χρόνο. Στηρίζεται στην ψηφιοποίηση της πληροφορίας στην πηγή και εισάγει για πρώτη φορά ηλεκτρονικές διαδικασίες στην διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού στο σύνολο του δημοσίου τομέα.
Ειδική Διοικητική Κωδικοποίηση νομοθεσίας κατεπειγόντων μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 και αντιμετώπισης σχετικών προβλημάτων
Οδηγίες
Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2024-2025
Οδηγίες διδασκαλίας για τα Αγγλικα στο Νηπιαγωγείο 2024-2025
Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2023-2024
Οδηγίες διδασκαλίας για τις Τ.Π.Ε.
Οδηγίες διδασκαλίας για την Αισθητική Αγωγή
Οδηγίες διδασκαλίας για τις Ξένες Γλώσσες
Πίνακας για τη μη αξιοποίηση ιστοσελίδων από τα διδακτικά εγχειρίδια
Οδηγίες λειτουργίας Ολοήμερου Προαιρετικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου με εφαρμογή του διευρυμένου ωραρίου
Οδηγίες για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου
Οδηγίες για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου
Οδηγός για την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ερευνών στις σχολικές μονάδες
Οδηγός για την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ερευνών στις σχολικές μονάδες
Οδηγίες για τους/τις εκπαιδευτικούς των Νηπιαγωγείων με την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022
Οδηγίες για τους/τις εκπαιδευτικούς των Νηπιαγωγείων με την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2021-2022
Οδηγίες για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2021-2022
Οδηγίες διδασκαλίας για τις Τ.Π.Ε.
Οδηγίες διδασκαλίας για την Αισθητική Αγωγή
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2020-2021
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου
Οδηγίες κάλυψης πιθανών διδακτικών κενών προηγούμενου σχολικού έτους για το δημοτικό σχολείο
Οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα Δημοτικά σχολεία
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Ξένης Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου για το σχ. έτος 2020-2021
Οδηγίες διδασκαλίας της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρικής Αγωγής)
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2019-2020
Συμπληρωματικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα της Aισθητικής Αγωγής στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Κοινωνικών Επιστημών στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθηματικά του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό σχολείο
Συμπληρωματικές οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες διασκαλίας όλων των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2018-2019
Διδακτέα ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Μαθηματικών όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Ενημέρωση για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών για το σχολικό έτος 2018-2019
Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για το βιβλίο Αγγλικής Γλώσσας της Γ΄ Δημοτικού
Ύλη και Οδηγίες για την Αισθητική Αγωγή όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες αλλαγής και ανάκτησης κωδικού στο myschool
Σε περίπτωση που λήξει ο κωδικός της σχολικής σας μονάδας στο Myschool ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας στο Myschool πρέπει να ακολουθήσετε διαφορετική διαδικασία:
Οδηγίες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας
Χρήσιμα εργαλεία και οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-2021
Οδηγός εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας