Κάντε κλικ στην καρτέλα που σας ενδιαφέρει για να ανοίξετε το περιεχόμενό της
Ενημέρωση
Πρόσφατες αναρτήσεις της ΔΠΕ Φλώρινας στη Διαύγεια
Ημ/νια: 08/04/2021 10:33:59
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 65ΙΡ46ΜΤΛΗ-Β1Φ
Ημ/νια: 01/04/2021 12:03:56
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΔΦΨ46ΜΤΛΗ-9Ν6
Ημ/νια: 01/04/2021 11:22:34
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΕΤΞ46ΜΤΛΗ-ΒΔ4
Ημ/νια: 30/03/2021 13:27:54
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 660246ΜΤΛΗ-Β5Κ
Ημ/νια: 30/03/2021 13:26:16
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΩΘ2146ΜΤΛΗ-Φ5Ω
Ημ/νια: 29/03/2021 11:45:55
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 696046ΜΤΛΗ-ΒΒ1
Ημ/νια: 24/03/2021 13:09:19
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΤ0Υ46ΜΤΛΗ-56Μ
Ημ/νια: 23/03/2021 12:09:49
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: Ω5ΣΘ46ΜΤΛΗ-ΔΑ8
Ημ/νια: 23/03/2021 12:07:09
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 9Ε8Ζ46ΜΤΛΗ-ΗΡΘ
Ημ/νια: 16/03/2021 13:42:12
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 969Π46ΜΤΛΗ-ΘΙ7
Πρόσφατες αναρτήσεις της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας στη Διαύγεια
Ημ/νια: 09/04/2021 14:12:45
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 649Ξ46ΜΤΛΗ-ΟΤΜ
Ημ/νια: 08/04/2021 12:27:31
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΟΕ646ΜΤΛΗ-ΓΓΩ
Ημ/νια: 08/04/2021 09:04:24
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: Ω50Τ46ΜΤΛΗ-9ΦΔ
Ημ/νια: 07/04/2021 16:17:08
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΩΖ4Α46ΜΤΛΗ-Β6Σ
Ημ/νια: 07/04/2021 10:40:47
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΧ9Η46ΜΤΛΗ-9Σ2
Ημ/νια: 06/04/2021 21:35:09
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΕΛ2Σ46ΜΤΛΗ-ΑΜΓ
Ημ/νια: 05/04/2021 14:13:03
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΩΙΜΛ46ΜΤΛΗ-Ν8Β
Ημ/νια: 05/04/2021 13:52:35
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΑ4946ΜΤΛΗ-ΔΕΠ
Ημ/νια: 05/04/2021 13:49:52
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6Ν0Φ46ΜΤΛΗ-ΡΑΘ
Ημ/νια: 05/04/2021 13:41:17
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 9ΦΒ146ΜΤΛΗ-Θ9Β
Τα τελευταία νέα από την εκπαιδευτική εφημερίδα Esos
Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα COVID-19 κατά την είσοδό του/της στην τάξη, δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από την σχολική μονάδα. Εάν ο μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η, παραμένει στον ειδικό χώρο που έχει διαμορφωθεί, στη σχολική μονάδα, για την αποφυγή περαιτέρω μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, μέχρις ότου οι γονείς/κηδεμόνες τον/την παραλάβουν, τηρουμένων όλων των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων προστασίας.
Τα παραπάνω ξεκαθαρίζει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας την οποία υπέγραψε η υφυπουργός Ζέττα Μακρή.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ
Υπενθυμίζεται ότι όλα τα μέλη της... Τη Δευτέρα οι μαθητές του Λυκείου για να μπορέσουν να εισέλθουν στο σχολείο θα πρέπει να φέρουν μαζί τους την ακόλουθη κάρτα μαθητή και τη δήλωση γονέα.
Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, τότε δεν γίνεται δεκτός/η, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από την σχολική μονάδα.
α)Οι γονείς/κηδεμόνες και οι ενήλικες μαθητές/τριες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr και αφού αυθεντικοποιηθούν με έναν από τους τρόπους που προβλέπεται στο άρθρο 24 του Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, επιλέγουν την κατηγορία «Σχολική κάρτα για COVID-19» και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος. Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα... Τα Λύκεια θα λειτουργήσουν δια ζώσης και στις περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί αυξημένου και πολύ αυξημένου κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
Αυτό προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία ορίζει τις διαδικασίες της υποχρεωτικής εφαρμογής του υποχρεωτικού μέτρου του δια- γνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID - 19 σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικού και λοιπού προσωπικού των σχολικών μονάδων των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), Λυκειακών Τάξεων των Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.... Αξιότιμε κ.Υπουργέ,
Ως μέλος της μαθητικής κοινότητας Γενικού Λυκείου Ηρακλείου Κρήτης και ως μαθητής που παρακολουθεί την εξάπλωση της πανδημίας στην χώρα δράττομαι της ευκαιρίας να σας καταστήσω κοινωνούς των έντονων προβληματισμών μου αναφορικά με την εκπαιδευτική πολιτική που έχει ακολουθηθεί.Στο πλαίσιο αυτό θα επιχειρήσω να αναδείξω τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες των συμμαθητών,των καθηγητών και των άλλων μελών της κοινωνίας με τους οποίους και συνδιαλέγομαι έστω και κάτω από τις πρωτόγνωρες κοινωνικές συνθήκες.
Όπως πιθανόν να γνωρίζεται και όπως έχετε επισημάνει εμφατικά στις καθημερινές σας δηλώσεις η διασπορά του ιού στην κοινότητα συνιστά μια ιδιαίτερα δυναμική κατάσταση που δυστυχώς επιβάλλει την ρευστότητα στις κυβερνητικές αποφάσεις... Τις τελευταίες εβδομάδες παρατηρείται μια σημαντική αύξηση των κρουσμάτων στην ηλικιακή ομάδα 15-19 ετών, των παιδιών του Λυκείου δηλαδή, παρόλο που τα σχολεία παρέμεναν κλειστά.
Το στοιχείο αυτό το ανακοίνωσε η Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας Βάνα Παπαευαγγέλου, στη σημερινή τακτική ενημέρωση, παρουσία του Αν. υπουργού Υγείας Β. Κοντομαζάνη.
Ενδεικτικά, σημαντική αύξηση σε αυτή τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα των 15-19 ετών καταγράφηκε στην Αχαΐα, στα Γιάννενα, στη Δυτική Αττική, στο Ηράκλειο, στη Λάρισα, στην Καρδίτσα, στην Κοζάνη, αλλά και στην Αρκαδία, είπε η Β. Παπαευαγγέλου και ανέφερε τα εξής:
Η εξήγηση:Και αυτό γιατί είναι κοινό μυστικό ότι τα παιδιά μας βρίσκονται με τους φίλους τους... "Η πιθανότητα για μη έγκυρα self-test είναι σχεδόν απειροελάχιστη. Σε περίπτωση όμως που συμβεί αυτό, θα πρέπει με την επίδειξη του μη έγκυρου τεστ,ο μαθητής ή ο εκπαιδευτικός που είναι να κάνει το τεστ να προσέλθει σε μια δημόσια δομή, προκειμένου να κάνει επαναληπτικό τεστ" .
Τη δήλωση αυτή έκανε ο Αν. υπουργός Υγείας Β. Κοντοζαμάνης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, στη σημερινή τακτική ενημέρωση.
Ενόψει της επικείμενης λήξης (εντός του 3ου δεκαημέρου του τρέχοντος μηνός) των συμβάσεων τρίμηνης διάρκειας των προσωρινών αναπληρωτών που προσλήφθηκαν για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19 [άρθρο 35 του ν. 4722/2020 (Α ́ 177)], υπάρχει η δυνατότητα ανανέωσης της σύμβασης των υπό κρίση αναπληρωτών μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους, η οποία σε κάθε περίπτωση εμπίπτει στην αρμοδιότητα των Υπηρεσιών σας, τα στελέχη των οποίων οφείλουν να αξιολογήσουν και επιβεβαιώσουν ότι εξακολουθεί να υφίσταται ο λόγος για τον οποίο διενεργήθηκε αρχικώς η πρόσληψη.
Τα παραπάνω προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας.... Σχετικά με τη διάθεση των self-tests σε μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε τα εξής:
- Οι γονείς και κηδεμόνες παραλαμβάνουν ήδη από τα φαρμακεία τα self-tests για όλους τους μαθητές που γεννήθηκαν τα ημερολογιακά έτη 2003, 2004 και 2005.
- Οι ενήλικοι μαθητές Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, καθώς και Λυκειακών Τάξεων Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις, παραλαμβάνουν ήδη οι ίδιοι το τεστ τους από τα φαρμακεία.
- Προχωρά η διανομή του πρώτου τεστ απ' ευθείας στα εσπερινά λύκεια όλης της επικράτειας. Τα τεστ θα μπορούν να προμηθευτούν οι μαθητές από τις σχολικές μονάδες εντός του Σαββατοκύριακου, και σε σχολικές μονάδες απομακρυσμένων περιοχών, σε κάθε περίπτωση, πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας, ακολουθώντας τις οδηγίες των... Ανοιχτό άφησε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή , σήμερα στη Βουλή , το ενδεχόμενο μοριδότησης στις Πανελλαδικές των υποψηφίων των σεισμόπληκτων περιοχών της Θεσσαλίας.
Ειδικότερα η Ζέττα Μακρή κατά τη συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή Γ. Λαμπρούλη, τόνισε τα εξής:
Α.Υπάρχει και το θεσμικό και το νομικό πλαίσιο, το οποίο επιτρέπει όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις. Το υπουργείο έχει την υποχρέωση να προβεί στην έκδοση υπουργικής απόφασης για να καθορίσει το ποσοστό και τις προϋποθέσεις να ενταχθούν τα παιδιά.
Β. Όταν υπάρχουν οι προϋποθέσεις, υπάρχει το νομικό πλαίσιο και η ευαισθησία του Υπουργείου. Δεν προαναγγέλλω κάτι, απλώς ξεκαθαρίζω τι ισχύει νομικά.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ESOS :...
11 Απριλίου 2021
Ανακοινώσεις-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-
Αθήνα, 9 Απριλίου 2021
7Κ/2020: Β' Πρόσκληση για ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών κατηγορίας ΤΕ
-
Αθήνα, 9 Απριλίου 2021
3Κ/2020: Έκδοση προσωρινών αποτελεσμάτων ΠΕ
-
Αθήνα, 9 Απριλίου 2021
Πρόσκληση υποβολής οικονομικών προσφορών για την προμήθεια χαρτιού Α4
-
Αθήνα, 9 Απριλίου 2021
Πίνακες κατάταξης και αποκλειομένων επιπέδου ΓΔ του ΕΚΔΔΑ
-
Αθήνα, 8 Απριλίου 2021
7Κ/2019: Έκδοση οριστικών αποτελεσμάτων ΠΕ
-
Αθήνα, 8 Απριλίου 2021
3Κ/2021: Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο
-
Αθήνα, 6 Απριλίου 2021
1Ε/2020: Έκδοση προσωρινών αποτελεσμάτων (Κωδ. θέσεων 10007)
-
Αθήνα, 6 Απριλίου 2021
1Ε/2020: Έκδοση προσωρινών αποτελεσμάτων (Κωδ. θέσεων 10001, 10002)
-
Αθήνα, 31 Μαρτίου 2021
2Ε/2020: Έκδοση προσωρινών αποτελεσμάτων (Κ.Θ. 10001 & 10002)
-
Αθήνα, 30 Μαρτίου 2021
7Κ/2019: Έκδοση οριστικών αποτελεσμάτων TΕ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Εκπαιδευτικοί ιστότοποι
Η ψηφιακή εκπαιδευτική πύλη e-yliko αποτελεί την επίσημη Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και λειτουργεί με σκοπό την στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας, φροντίζοντας για την απρόσκοπτη ενημέρωσή της σε θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων της.
Μέσω της σελίδας αυτής δίνεται πρόσβαση στις τέσσερις (4) βασικές διαδικτυακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και σε πάνω από 18.000 Ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
1. Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα για μαθητές και εκπαιδευτικούς «e-me»
Μια σύγχρονη, επεκτάσιμη διαδικτυακή κοινωνική πλατφόρμα που υποστηρίζει την επικοινωνία, τη συνεργασία και τη δικτύωση των μελών της σχολικής κοινότητας και παρέχει προσωπικό χώρο αρχείων σε περιβάλλον υπολογιστικού νέφους (cloud).
- επίσημη έκδοση: https://e-me.edu.gr (είσοδος με λογαριασμό @sch.gr)
- e-me για όλους (ελεύθερη έκδοση με απλή εγγραφή): https://4all.e-me.edu.gr
- 2. Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία: http://e-books.edu.gr
- O επίσημος δικτυακός τόπος του Υπουργείου Παιδείας για τη διάθεση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της ψηφιακής μορφής των σχολικών βιβλίων.
3.Ψηφιακά Αποθετήρια Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων «Φωτόδεντρο»
Πέντε (5) ψηφιακά αποθετήρια με το όνομα «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ», που φιλοξενούν Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθένα από τα οποία εξυπηρετεί διαφορετικούς στόχους:
Τα «βασικά» Φωτόδεντρα (με έλεγχο ποιότητας περιεχομένου)
- Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων: http://photodentro.edu.gr/lor
- Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Βίντεο: http://photodentro.edu.gr/video
- Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Λογισμικών: http://photodentro.edu.gr/edusoft
Τα «Φωτόδεντρα των εκπαιδευτικών»
- Αποθετήριο Υλικού Χρηστών: http://photodentro.edu.gr/ugc
- Αποθετήριο Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών: http://photodentro.edu.gr/oep
- 4.Εθνικός Συσσωρευτής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
- Κεντρική πύλη για αναζήτηση με ενιαίο τρόπο και πρόσβαση σε χιλιάδες ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ανεξάρτητα με το πού είναι αποθηκευμένοι (εκπαιδευτικά αποθετήρια, μουσεία, εκπαιδευτικές πύλες του Υπουργείου Παιδείας ή άλλων φορέων). Κεντρική πύλη: http://photodentro.edu.gr
Η εκπαιδευτική τηλεόραση προσφέρει ταινίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς για να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους με οπτικοακουστικό υλικό και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών τους. Προκειμένου ο εκπαιδευτικός να έχει ευκολότερη πρόσβαση στο υλικό της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, συγκεντρώσαμε εδώ τις ταινίες που αφορούν ζητήματα αναπηρίας και τις περιγράψαμε εν συντομία. Επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να μεταφορτώσετε και να χρησιμοποιήσετε την ταινία που σας ενδιαφέρει.
Δίκτυο πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής βίας και Εκφοβισμού
Το έργο Ανάπτυξη συστήματος εξ’αποστάσεως επιμόρφωσης και ενημερωτικής πύλης- Υλοποίηση της επιμόρφωσης και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της πράξης Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού’ με κωδικό ΟΠΣ 448089 ,στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Παρατηρήριο για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων λειτουργεί Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Το Παρατηρητήριο έχει ως αποστολή το σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, την ταυτοποίηση, τη μελέτη και τη διοχέτευση προς διαχείριση σε πιστοποιημένους φορείς περιστατικών σχολικής βίας και εκφοβισμού.
Ευρωπαϊκή καμπάνια κατά του Σχολικού εκφοβισμού
Ο στόχος του έργου συνίσταται στη δημιουργία μίας ενιαίας απάντησης στην καταγραφή και διαχείριση του σχολικού εκφοβισμού σε όλες του τις μορφές και μιας Ευρωπαϊκής πλατφόρμας για την ενημέρωση παιδιών, γονέων, εκπαιδευτικών και κάθε ενδιαφερόμενου για το πρόβλημα.
Η Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και η ομώνυμη εκστρατεία ενημέρωσης και επαγρύπνησης για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο υλοποιούνται από το έτος 2004. Οι κύριοι στόχοι της δράσης Saferinternet.gr είναι:
1)Η προστασία των ανηλίκων από ακατάλληλο ή επιβλαβές για αυτούς περιεχόμενο, ή από ακατάλληλη ή επιβλαβή συμπεριφορά και η προώθηση της υπεύθυνης και ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου.
2)Η ενδυνάμωση γονέων και εκπαιδευτικών σε θέματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο μέσω ενημερώσεων, εκπαιδεύσεων και κατάλληλου online και έντυπου υλικού.
Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Προσφέρει μία πλατφόρμα για το προσωπικό (εκπαιδευτικούς, διευθυντές, βιβλιοθηκάριους, κ.λ.π.) που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχόντων Eυρωπαϊκών χωρών, για να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα, να μοιράζονται και, με λίγα λόγια, να αισθάνονται και να αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής κοινότητας μάθησης.
Μουσειακή εκπαίδευση
Μουσείο Ακρόπολης – Εκπαιδευτικό Υλικό – Κεντρική Σελίδα
https://www.theacropolismuseum.gr/el/content/ekpaideftiko-yliko
Επιλεγμένα στοιχεία από την κεντρική σελίδα- Διαδραστικά Παιχνίδια
https://www.theacropolismuseum.gr/peploforos/
http://www.acropolis-athena.gr/
http://www.parthenonfrieze.gr/#/home
http://acropolisvirtualtour.gr/theglafkaproject/#/el/home
Εκπαιδευτικό Αποθετήριο
http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/?locale=el
http://repository-mca.ekt.gr/mca/
Εθνική Πινακοθήκη, Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου
https://www.nationalgallery.gr/el/ekpaideusi/paihnidia.html
http://www.nhmuseum.gr/el/ekpaideysi/psifiaka-paihnidia/
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας
Η δικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και την διαχείριση προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια
Το myschool είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα με στόχο τη μηχανογραφική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των διοικητικών δομών της εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια.
Online σύστημα Διαχείρισης μητρώου εκπαιδευτικών και υποβολής αιτήσεων μεταθέσεων-Teachers
Το Online Σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους, να βλέπουν τις Υπηρετήσεις και τα μόρια μετάθεσής τους, να αιτούνται αλλαγές στα στοιχεία Μητρώου και Υπηρετήσεων μέσω της Διεύθυνσης που τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο και να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις μεταθέσεων.
Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης
To Πρόγραμμα Δι@ύγεια (νόμος 3861/2010) στοχεύει στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας της κυβερνητικής πολιτικής και της διοικητικής δραστηριότητας, τη διασφάλιση της διαφάνειας και την εμπέδωση της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας από την πλευρά των φορέων άσκησης της δημόσιας εξουσίας.
Από τον Οκτώβριο 2010 αναρτώνται σε ένα σημείο στο διαδίκτυο όλες οι αποφάσεις πράξεων των κυβερνητικών και διοικητικών οργάνων, λαμβάνοντας ειδική μέριμνα για τις πράξεις που αφορούν στην εθνική άμυνα και τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
Το εθνικό Τυπογραφείο έχει ως στόχο:
α) την έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση, εκτύπωση, διαχείριση και κυκλοφορία της «Εφημερίδας της Κυβερνήσεως», σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3469/2006 (Α΄131), και την εξασφάλιση της πρόσβασης των πολιτών στα κείμενα που δημοσιεύονται σε αυτήν,
β) τον σχεδιασμό, έντυπη και ψηφιακή έκδοση, διαχείριση και διανομή εκδόσεων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως οριοθετήθηκε από τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 51 του ν. 1892/1990, Α΄101,
γ) την εκτύπωση, διαχείριση και διανομή εκδόσεων διδακτικού ή εκπαιδευτικού χαρακτήρα ή εκδόσεων που εξυπηρετούν δημόσιο ή κοινωνικό σκοπό, ύστερα από απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης,
δ) την εκτύπωση μελετών επιστημόνων, επιστημονικών ή ερευνητικών κέντρων ή ινστιτούτων ή άλλων φορέων, που ενδιαφέρουν ιδιαιτέρως το κοινό και αναφέρονται σε θέματα πολιτικών, κοινωνικών και διοικητικών θεσμών,
ε) την συνεργασία με το «Ευρωπαϊκό Φόρουμ Επίσημων Εφημερίδων των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης», με την «Υπηρεσία Επίσημων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων» ή με άλλους φορείς που έχουν δραστηριότητες συναφείς με αυτές του Εθνικού Τυπογραφείου ή που μπορούν να του παρέχουν σχετική τεχνογνωσία, ιδίως ΑΕΙ και ΤΕΙ, και
στ) κάθε άλλη εργασία ή δραστηριότητα που είναι συναφής με την αποστολή του και του έχει ανατεθεί με νόμο.
Δικτυακός τόπος διαβουλεύσεων Υπουργείου Παιδείας
Η ανοικτή διακυβέρνηση συνδυάζει πολιτικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Βασίζεται σε ένα πλαίσιο πολιτικών αρχών όπως η διαφάνεια, η διαβούλευση, η λογοδοσία και η αποκέντρωση. Σε ό,τι αφορά την τεχνολογία η ανοικτή διακυβέρνηση αξιοποιεί εφαρμογές και εργαλεία ανοικτού κώδικα. Στόχος είναι η δημιουργία καλών πρακτικών που θα καθιερωθούν ως τρόπος διακυβέρνησης. Στο επίκεντρο της ανοικτής διακυβέρνησης είναι οι ανάγκες των πολιτών για πληροφόρηση, για αξιοκρατία και για συμμετοχή στη διαδικασία διαμόρφωσης των αποφάσεων.
Νομοθεσία για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και το διδακτικό προσωπικό της
Το e-nomothesia είναι μια τράπεζα πληροφοριών με χιλιάδες νομοθετήματα καταχωρημένα σε ψηφιακή μορφή η οποία είναι προσβάσιμη μόνο μέσω διαδικτύου με κατάλληλη ψηφιακή πλατφόρμα Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS).
Η πλήρης ηλεκτρονική διεύθυνση της πλατφόρμας είναι: https://www.e-nomothesia.gr
Μηχανή αναζήτησης ελληνικής νομοθεσίας
Αναζητήστε όλη την ισχύουσα νομοθεσία, είτε πληκτρολογώντας λέξεις κλειδιά είτε με βάση τον αριθμό του νόμου. Για κάθε νόμο, μπορείτε να δείτε ποιους νόμους τροποποίησε καθώς και ποια είναι η εξέλιξή του μέσα στον χρόνο.
Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου-ΑΠΟΓΡΑΦΗ
Το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου στοχεύει στην παροχή όλων των απαραίτητων δεδομένων και εφαρμογών για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Τα στοιχεία καταχωρούνται και επιβεβαιώνονται από τις καθ’ ύλην αρμόδιες Διευθύνσεις Προσωπικού των φορέων και επικαιροποιούνται σε πραγματικό χρόνο. Στηρίζεται στην ψηφιοποίηση της πληροφορίας στην πηγή και εισάγει για πρώτη φορά ηλεκτρονικές διαδικασίες στην διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού στο σύνολο του δημοσίου τομέα.
Ειδική Διοικητική Κωδικοποίηση νομοθεσίας κατεπειγόντων μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 και αντιμετώπισης σχετικών προβλημάτων
Οδηγίες
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2020-2021
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου
Οδηγίες κάλυψης πιθανών διδακτικών κενών προηγούμενου σχολικού έτους για το δημοτικό σχολείο
Οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα Δημοτικά σχολεία
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Ξένης Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου για το σχ. έτος 2020-2021
Οδηγίες διδασκαλίας της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρικής Αγωγής)
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2019-2020
Συμπληρωματικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα της Aισθητικής Αγωγής στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Κοινωνικών Επιστημών στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθηματικά του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό σχολείο
Συμπληρωματικές οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες διασκαλίας όλων των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2018-2019
Διδακτέα ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Μαθηματικών όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Ενημέρωση για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών για το σχολικό έτος 2018-2019
Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για το βιβλίο Αγγλικής Γλώσσας της Γ΄ Δημοτικού
Ύλη και Οδηγίες για την Αισθητική Αγωγή όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες αλλαγής και ανάκτησης κωδικού στο myschool
Σε περίπτωση που λήξει ο κωδικός της σχολικής σας μονάδας στο Myschool ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας στο Myschool πρέπει να ακολουθήσετε διαφορετική διαδικασία:
Οδηγίες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας
Χρήσιμα εργαλεία και οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-2021
Οδηγός εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας