Κάντε κλικ στην καρτέλα που σας ενδιαφέρει για να ανοίξετε το περιεχόμενό της
Ενημέρωση
Πρόσφατες αναρτήσεις της ΔΠΕ Φλώρινας στη Διαύγεια
Ημ/νια: 03/07/2023 09:21:43
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΟΞ346ΜΤΛΗ-Ξ0Ρ
Ημ/νια: 03/07/2023 09:02:59
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6Ξ2Ο46ΜΤΛΗ-ΙΨ4
Ημ/νια: 21/06/2023 12:00:31
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: Ψ09Ξ46ΜΤΛΗ-ΕΕ1
Ημ/νια: 21/06/2023 11:58:59
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΩ9346ΜΤΛΗ-ΥΩ9
Ημ/νια: 20/06/2023 10:09:21
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: Ψ7Ψ046ΜΤΛΗ-ΖΜΑ
Ημ/νια: 20/06/2023 10:06:06
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΞΣΓ46ΜΤΛΗ-ΗΜΞ
Ημ/νια: 19/06/2023 13:29:13
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 9Θ6Ρ46ΜΤΛΗ-ΦΩ9
Ημ/νια: 16/06/2023 13:04:36
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΧΧΜ46ΜΤΛΗ-ΣΕΜ
Ημ/νια: 16/06/2023 12:06:24
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΩΚΕ46ΜΤΛΗ-Ζ4Β
Ημ/νια: 12/06/2023 09:52:09
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΦΠ046ΜΤΛΗ-ΕΓ0
Πρόσφατες αναρτήσεις της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας στη Διαύγεια
Ημ/νια: 25/07/2023 13:31:21
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: Ψ09846ΜΤΛΗ-ΡΓΖ
Ημ/νια: 29/06/2023 08:26:48
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: Ω8ΗΓ46ΜΤΛΗ-ΨΘΣ
Ημ/νια: 29/06/2023 08:22:51
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΤ8746ΜΤΛΗ-ΒΥ6
Ημ/νια: 27/06/2023 18:42:15
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 97ΜΜ46ΜΤΛΗ-Ε7Τ
Ημ/νια: 22/06/2023 13:39:56
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 93ΜΣ46ΜΤΛΗ-4Ψ6
Ημ/νια: 22/06/2023 13:33:51
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: ΨΑΘ146ΜΤΛΗ-2ΣΗ
Ημ/νια: 22/06/2023 11:27:03
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΙΗΕ46ΜΤΛΗ-02Σ
Ημ/νια: 20/06/2023 11:48:34
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 65ΖΨ46ΜΤΛΗ-9ΛΝ
Ημ/νια: 15/06/2023 08:44:45
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 6ΔΕΦ46ΜΤΛΗ-Ψ13
Ημ/νια: 14/06/2023 14:17:14
Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΔΑ: 9ΒΡ746ΜΤΛΗ-9ΦΕ
Τα τελευταία νέα από την εκπαιδευτική εφημερίδα Esos
Ενημερωτική εγκύκλιο για το νέο τρόπο εισαγωγής σπουδαστών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2024 και εφεξής, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο
Ειδικότερα, η εγκύκλιος ορίζει τα εξής:
1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Α.Σύμφωνα με το άρθρο 19 του ν.4559/2018 (Α’ 142), περί της εισαγωγής σπουδαστών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), το οποίο αντικαθίσταται με το άρθρο 383 του ν.4957/2022 (Α’ 141), καθώς και... Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και των Ελλήνων αποφοίτων ξένων λυκείων του εξωτερικού.
Τα ανωτέρω αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους από το διαδίκτυο (στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΑ, https://results.it.minedu.gov.gr). Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται ονομαστικά τα αποτελέσματα, καθώς και την αναλυτική βαθμολογία, εφόσον πληκτρολογήσουν τον οκταψήφιο κωδικό τους αριθμό και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο).
Στη διαδικασία εισαγωγής, με την ανωτέρω ειδική κατηγορία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έλαβαν μέρος 917 ... Η 29η Σεπτεμβρίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς που στόχο έχει να αναδείξει τόσο τον ζωτικό ρόλο της καρδιάς ως κινητήρια δύναμη της ζωής αλλά και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την προστασία της καρδιαγγειακής υγείας.
Όπως αναφέρει ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, Καθηγητής κ. Γεράσιμος Σιάσος παρά τις πολιτικές πρόληψης που έχουν εφαρμοστεί και τις εξελίξεις στην καρδιαγγειακή ιατρική τα καρδιαγγειακά νοσήματα εξακολουθούν να αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως με 18.6 εκατομμύρια θανάτους ετησίως που αντιστοιχούν στο 33% των αιτιών θανάτου.
Με τον όρο καρδιαγγειακά νοσήματα εννοούμε νοσήματα της καρδιάς και των αγγείων και περιλαμβάνουν:
τη στεφανιαία νόσο,
την ισχαιμική καρδιακή νόσο,
τα αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια,
την περιφερική αρτηριοπάθεια,
τα... Την απόφαση με την οποία τροποποιείται η υπό στοιχεία Φ.253/128314/Β6 (Β’ 1538) υ.α., ορισμού των Τμημάτων των Πανεπιστημίων, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες και τα αντίστοιχα ειδικά μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες για κάθε ένα από αυτά, διαβίβασε το υπουργείο Παιδείας στα Λύκεια.
Πατήστε εδώγια να ανοίξετε το ΦΕΚ
Σύμφωνα με την εν λόγω τροποποίηση, για τα αγόρια που θα συμμετάσχουν στις πρακτικές δοκιμασίες στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2024 και εφεξής προκειμένου να εισαχθούν στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, αντικαθίσταται το... Καινοτόμες Δράσεις για το Σχολικό Έτος 2023-2024, έχει "δρομολογήσει" για την Κεντρική Μακεδονία ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αλ. Κόπτσης.
Ειδικότερα:
1. ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ:
1. Online Επικοινωνία: Ανοίγουμε διάλογο με γονείς και μαθητές
Στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής επικοινωνίας μας με την εκπαιδευτική κοινότητα και προκειμένου να δοθεί λόγος και δυνατότητα παρέμβασης σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείςδημιουργήθηκε μια πλατφόρμα που καθιερώνει: Τακτική επικοινωνία ανά δεκαπενθήμερο. Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης δέχεται ερωτήσεις και προτάσεις και απαντά online, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Κεντρική Μακεδονία. Η πρώτη επικοινωνία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 12/10/2023 και ώρα 13.30-15... Με αφορμή την καταγγελία της Διεύθυνσης του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας προς την ΔΕΔΔΗΕ για την απροειδοποίητη διακοπή ρεύματος στο εν λόγω Σχολείο την 27η Σεπτεμβρίου 2023, με βίαιο τρόπο, σε ώρα της πρωινής λειτουργίας του, μετά από επικοινωνία με την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Αντιδήμαρχο Παιδείας Φλώρινας, κ. Σοφία Φουδούλη, αρμόδια για την οικονομική διαχείριση των Σχολικών μονάδων του Δήμου Φλώρινας, ενημερωθήκαμε ότι έγινε άμεση παρέμβαση της Σχολικής Επιτροπής στον ΔΕΔΔΗΕ, διευθετήθηκε το ζήτημα εντός λίγων ωρών, η ηλεκτροδότηση του Σχολείου αποκαταστάθηκε αυθημερόν και λήφθηκαν μέτρα, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο αυτό, και μάλιστα χωρίς προειδοποίηση, εφόσον η χρηματοδότηση των Σχολείων μας είναι επαρκής για την κάλυψη των... Κατά των Ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην Ελλάδα και υπέρ των συμπράξεων με ξένα ΑΕΙ που έχουν θεσμοθετηθεί από την πρώην υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως τάχθηκε ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, μιλώντας στο star.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ φάνηκε να αγνοεί ότι ήδη υπάρχουν σημαντικές συμπράξεις των ελληνικών ΑΕΙ με μεγάλης φήμης ξένα Πανεπιστήμια καθώς δήλωσε ότι "όχι μόνο το δέχομαι (συμπράξεις με ξένα ΑΕΙ), αλλά πιστεύω ότι πρέπει να γίνει κιόλας".
Η παραπάνω δήλωση του Στ. Κασσελάκη προκάλεσε την αντίδραση της Ν. Κεραμέως η οποία έκανε το ακόλουθο σχόλιο: "Επειδή αναφερθήκατε σε συμπράξεις με ξένα ΑΕΙ, μπορείτε να ανατρέξετε στο νόμο πλαίσιο που ψήφισε η Κυβέρνηση της ΝΔ για να τις θεσμοθετήσει, όπως και στα 30... Ευρωπαϊκό κονδύλι 25 εκ ευρώ εξασφάλισε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης για τα Πανεπιστήμια, προκειμένου να προσλάβουν και αυτό το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 1.132 Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, για το ακαδημαϊκό έτος 2023 – 2024 (σ.σ. μετά τον προβληματισμό της Κομισιόν για τη συνέχιση της σχετικής χρηματοδότησης).
Ηδη σήμερα εκδόθηκε η σχετική Πρόσκληση και αναμένεται να κοινοποιηθεί στα Πανεπιστήμια από το γραφείο του υπουργού Παιδείας.
Η διαδικασία πρόσληψης έχει αλλαγές σε σχέση με πέρσι , μετά από απαίτηση της Κομισιόν, όπως :
Η αμοιβή θα είναι το 80% των αποδοχών του επίκουρου... Με ρύθμιση την οποία κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης σήμερα, προς ψήφιση, στη Βουλή αναστέλλεται για ένα ακαδημαϊκό έτος (ήδη έγινε αναστολή το προηγούμενο ακ. έτος) , μέχρι 31-8-24, η υλοποίηση των διατάξεων του ν. 4957/2022 της Ν. Κεραμέως, που αφορούν στη διαδικασία της πρακτικής άσκησης των φοιτητών και στη χορήγηση του πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας των φοιτητών και των αποφοίτων των Α.Ε.Ι..
Πρόκειται για την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια η οποία πιστοποιείται:
Με βεβαίωση που χορηγείται από Τμήμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) ή από ομάδες συνεργαζόμενων Τμημάτων του ίδιου ή περισσότερων Α.Ε.Ι. σε αποφοίτους, ύστερα από παρακολούθηση ομάδας μαθημάτων που προσφέρονται στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος σπουδών ή στο πλαίσιο... Με ρύθμιση την οποία κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης, προς ψήφιση, στη Βουλή προβλέπεται ότι για την εισαγωγή αθλητών και αθλητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, δύναται να ληφθεί υπόψη διάκρισή του/της σε ατομικό άθλημα, εφόσον έχει επιτευχθεί μέχρι την 24η.9.2023, αντί της ισχύουσας ημερομηνίας της 31ης.8.2023, σύμφωνα με την περ. γ) της παρ. 10 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 (Α’ 121), σε συνδυασμό με το πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 75 του ν. 4957/2022 (Α ́141).
Ειδικότερα η ρύθμιση έχει ως εξής:
Ειδικά για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, για το οποίο αθλητής ή αθλήτρια υποβάλλει αίτηση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η διάκριση σε ατομικό άθλημα, πλην των Ολυμπιακών...
29 Σεπτεμβρίου 2023
Ανακοινώσεις-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-
Αθήνα, 29 Σεπτεμβρίου 2023
6Ε/2021: Ανάρτηση αρχικών πινάκων (Κωδ. θέσης 10002)
-
Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2023
Επιλεγείσα επιπέδου ΓΔ του Υπ. Ανάπτυξης (πρώην Ανάπτυξης και Επενδύσεων)
-
Αθήνα, 27 Σεπτεμβρίου 2023
8Κ/2020: Πρόσκληση Υποβολής Δικαιολογητικών ΤΕ Πληροφορικής (διαδικασία αναπληρώσεων)
-
Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2023
10Κ/2022: Έκδοση προσωρινών αποτελεσμάτων ΠΕ
-
Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2023
2ΓΒ/2023: Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο
-
Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2023
7ΓΔ/2023: Πίνακες κατάταξης & αποκλειομένων επιπέδου ΓΔ του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών
-
Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2023
6ΓΔ/2023: Πίνακες κατάταξης & αποκλειομένων επιπέδου ΓΔ του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών
-
Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2023
8Κ/2020: Έκδοση οριστικών αποτελεσμάτων επιλαχόντων ΔΕ
-
Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2023
1ΓΒ/2023: Πλήθος Αιτήσεων Συμμετοχής
-
Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2023
5ΓΔ/2023: Πίνακες κατάταξης & αποκλειομένων επιπέδου ΓΔ του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Εκπαιδευτικοί ιστότοποι
Η ψηφιακή εκπαιδευτική πύλη e-yliko αποτελεί την επίσημη Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και λειτουργεί με σκοπό την στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας, φροντίζοντας για την απρόσκοπτη ενημέρωσή της σε θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων της.
Μέσω της σελίδας αυτής δίνεται πρόσβαση στις τέσσερις (4) βασικές διαδικτυακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και σε πάνω από 18.000 Ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
1. Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα για μαθητές και εκπαιδευτικούς «e-me»
Μια σύγχρονη, επεκτάσιμη διαδικτυακή κοινωνική πλατφόρμα που υποστηρίζει την επικοινωνία, τη συνεργασία και τη δικτύωση των μελών της σχολικής κοινότητας και παρέχει προσωπικό χώρο αρχείων σε περιβάλλον υπολογιστικού νέφους (cloud).
- επίσημη έκδοση: https://e-me.edu.gr (είσοδος με λογαριασμό @sch.gr)
- e-me για όλους (ελεύθερη έκδοση με απλή εγγραφή): https://4all.e-me.edu.gr
- 2. Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία: http://e-books.edu.gr
- O επίσημος δικτυακός τόπος του Υπουργείου Παιδείας για τη διάθεση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της ψηφιακής μορφής των σχολικών βιβλίων.
3.Ψηφιακά Αποθετήρια Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων «Φωτόδεντρο»
Πέντε (5) ψηφιακά αποθετήρια με το όνομα «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ», που φιλοξενούν Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθένα από τα οποία εξυπηρετεί διαφορετικούς στόχους:
Τα «βασικά» Φωτόδεντρα (με έλεγχο ποιότητας περιεχομένου)
- Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων: http://photodentro.edu.gr/lor
- Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Βίντεο: http://photodentro.edu.gr/video
- Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Λογισμικών: http://photodentro.edu.gr/edusoft
Τα «Φωτόδεντρα των εκπαιδευτικών»
- Αποθετήριο Υλικού Χρηστών: http://photodentro.edu.gr/ugc
- Αποθετήριο Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών: http://photodentro.edu.gr/oep
- 4.Εθνικός Συσσωρευτής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
- Κεντρική πύλη για αναζήτηση με ενιαίο τρόπο και πρόσβαση σε χιλιάδες ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ανεξάρτητα με το πού είναι αποθηκευμένοι (εκπαιδευτικά αποθετήρια, μουσεία, εκπαιδευτικές πύλες του Υπουργείου Παιδείας ή άλλων φορέων). Κεντρική πύλη: http://photodentro.edu.gr
Η εκπαιδευτική τηλεόραση προσφέρει ταινίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς για να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους με οπτικοακουστικό υλικό και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών τους. Προκειμένου ο εκπαιδευτικός να έχει ευκολότερη πρόσβαση στο υλικό της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, συγκεντρώσαμε εδώ τις ταινίες που αφορούν ζητήματα αναπηρίας και τις περιγράψαμε εν συντομία. Επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να μεταφορτώσετε και να χρησιμοποιήσετε την ταινία που σας ενδιαφέρει.
Δίκτυο πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής βίας και Εκφοβισμού
Το έργο Ανάπτυξη συστήματος εξ’αποστάσεως επιμόρφωσης και ενημερωτικής πύλης- Υλοποίηση της επιμόρφωσης και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της πράξης Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού’ με κωδικό ΟΠΣ 448089 ,στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Παρατηρήριο για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων λειτουργεί Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Το Παρατηρητήριο έχει ως αποστολή το σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, την ταυτοποίηση, τη μελέτη και τη διοχέτευση προς διαχείριση σε πιστοποιημένους φορείς περιστατικών σχολικής βίας και εκφοβισμού.
Ευρωπαϊκή καμπάνια κατά του Σχολικού εκφοβισμού
Ο στόχος του έργου συνίσταται στη δημιουργία μίας ενιαίας απάντησης στην καταγραφή και διαχείριση του σχολικού εκφοβισμού σε όλες του τις μορφές και μιας Ευρωπαϊκής πλατφόρμας για την ενημέρωση παιδιών, γονέων, εκπαιδευτικών και κάθε ενδιαφερόμενου για το πρόβλημα.
Η Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και η ομώνυμη εκστρατεία ενημέρωσης και επαγρύπνησης για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο υλοποιούνται από το έτος 2004. Οι κύριοι στόχοι της δράσης Saferinternet.gr είναι:
1)Η προστασία των ανηλίκων από ακατάλληλο ή επιβλαβές για αυτούς περιεχόμενο, ή από ακατάλληλη ή επιβλαβή συμπεριφορά και η προώθηση της υπεύθυνης και ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου.
2)Η ενδυνάμωση γονέων και εκπαιδευτικών σε θέματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο μέσω ενημερώσεων, εκπαιδεύσεων και κατάλληλου online και έντυπου υλικού.
Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Προσφέρει μία πλατφόρμα για το προσωπικό (εκπαιδευτικούς, διευθυντές, βιβλιοθηκάριους, κ.λ.π.) που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχόντων Eυρωπαϊκών χωρών, για να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα, να μοιράζονται και, με λίγα λόγια, να αισθάνονται και να αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής κοινότητας μάθησης.
Μουσειακή εκπαίδευση
Μουσείο Ακρόπολης – Εκπαιδευτικό Υλικό – Κεντρική Σελίδα
https://www.theacropolismuseum.gr/el/content/ekpaideftiko-yliko
Επιλεγμένα στοιχεία από την κεντρική σελίδα- Διαδραστικά Παιχνίδια
https://www.theacropolismuseum.gr/peploforos/
http://www.acropolis-athena.gr/
http://www.parthenonfrieze.gr/#/home
http://acropolisvirtualtour.gr/theglafkaproject/#/el/home
Εκπαιδευτικό Αποθετήριο
http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/?locale=el
http://repository-mca.ekt.gr/mca/
Εθνική Πινακοθήκη, Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου
https://www.nationalgallery.gr/el/ekpaideusi/paihnidia.html
http://www.nhmuseum.gr/el/ekpaideysi/psifiaka-paihnidia/
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας
Η δικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και την διαχείριση προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια
Το myschool είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα με στόχο τη μηχανογραφική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των διοικητικών δομών της εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια.
Online σύστημα Διαχείρισης μητρώου εκπαιδευτικών και υποβολής αιτήσεων μεταθέσεων-Teachers
Το Online Σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους, να βλέπουν τις Υπηρετήσεις και τα μόρια μετάθεσής τους, να αιτούνται αλλαγές στα στοιχεία Μητρώου και Υπηρετήσεων μέσω της Διεύθυνσης που τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο και να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις μεταθέσεων.
Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης
To Πρόγραμμα Δι@ύγεια (νόμος 3861/2010) στοχεύει στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας της κυβερνητικής πολιτικής και της διοικητικής δραστηριότητας, τη διασφάλιση της διαφάνειας και την εμπέδωση της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας από την πλευρά των φορέων άσκησης της δημόσιας εξουσίας.
Από τον Οκτώβριο 2010 αναρτώνται σε ένα σημείο στο διαδίκτυο όλες οι αποφάσεις πράξεων των κυβερνητικών και διοικητικών οργάνων, λαμβάνοντας ειδική μέριμνα για τις πράξεις που αφορούν στην εθνική άμυνα και τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
Το εθνικό Τυπογραφείο έχει ως στόχο:
α) την έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση, εκτύπωση, διαχείριση και κυκλοφορία της «Εφημερίδας της Κυβερνήσεως», σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3469/2006 (Α΄131), και την εξασφάλιση της πρόσβασης των πολιτών στα κείμενα που δημοσιεύονται σε αυτήν,
β) τον σχεδιασμό, έντυπη και ψηφιακή έκδοση, διαχείριση και διανομή εκδόσεων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως οριοθετήθηκε από τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 51 του ν. 1892/1990, Α΄101,
γ) την εκτύπωση, διαχείριση και διανομή εκδόσεων διδακτικού ή εκπαιδευτικού χαρακτήρα ή εκδόσεων που εξυπηρετούν δημόσιο ή κοινωνικό σκοπό, ύστερα από απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης,
δ) την εκτύπωση μελετών επιστημόνων, επιστημονικών ή ερευνητικών κέντρων ή ινστιτούτων ή άλλων φορέων, που ενδιαφέρουν ιδιαιτέρως το κοινό και αναφέρονται σε θέματα πολιτικών, κοινωνικών και διοικητικών θεσμών,
ε) την συνεργασία με το «Ευρωπαϊκό Φόρουμ Επίσημων Εφημερίδων των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης», με την «Υπηρεσία Επίσημων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων» ή με άλλους φορείς που έχουν δραστηριότητες συναφείς με αυτές του Εθνικού Τυπογραφείου ή που μπορούν να του παρέχουν σχετική τεχνογνωσία, ιδίως ΑΕΙ και ΤΕΙ, και
στ) κάθε άλλη εργασία ή δραστηριότητα που είναι συναφής με την αποστολή του και του έχει ανατεθεί με νόμο.
Δικτυακός τόπος διαβουλεύσεων Υπουργείου Παιδείας
Η ανοικτή διακυβέρνηση συνδυάζει πολιτικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Βασίζεται σε ένα πλαίσιο πολιτικών αρχών όπως η διαφάνεια, η διαβούλευση, η λογοδοσία και η αποκέντρωση. Σε ό,τι αφορά την τεχνολογία η ανοικτή διακυβέρνηση αξιοποιεί εφαρμογές και εργαλεία ανοικτού κώδικα. Στόχος είναι η δημιουργία καλών πρακτικών που θα καθιερωθούν ως τρόπος διακυβέρνησης. Στο επίκεντρο της ανοικτής διακυβέρνησης είναι οι ανάγκες των πολιτών για πληροφόρηση, για αξιοκρατία και για συμμετοχή στη διαδικασία διαμόρφωσης των αποφάσεων.
Νομοθεσία για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και το διδακτικό προσωπικό της
Το e-nomothesia είναι μια τράπεζα πληροφοριών με χιλιάδες νομοθετήματα καταχωρημένα σε ψηφιακή μορφή η οποία είναι προσβάσιμη μόνο μέσω διαδικτύου με κατάλληλη ψηφιακή πλατφόρμα Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS).
Η πλήρης ηλεκτρονική διεύθυνση της πλατφόρμας είναι: https://www.e-nomothesia.gr
Μηχανή αναζήτησης ελληνικής νομοθεσίας
Αναζητήστε όλη την ισχύουσα νομοθεσία, είτε πληκτρολογώντας λέξεις κλειδιά είτε με βάση τον αριθμό του νόμου. Για κάθε νόμο, μπορείτε να δείτε ποιους νόμους τροποποίησε καθώς και ποια είναι η εξέλιξή του μέσα στον χρόνο.
Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου-ΑΠΟΓΡΑΦΗ
Το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου στοχεύει στην παροχή όλων των απαραίτητων δεδομένων και εφαρμογών για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Τα στοιχεία καταχωρούνται και επιβεβαιώνονται από τις καθ’ ύλην αρμόδιες Διευθύνσεις Προσωπικού των φορέων και επικαιροποιούνται σε πραγματικό χρόνο. Στηρίζεται στην ψηφιοποίηση της πληροφορίας στην πηγή και εισάγει για πρώτη φορά ηλεκτρονικές διαδικασίες στην διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού στο σύνολο του δημοσίου τομέα.
Ειδική Διοικητική Κωδικοποίηση νομοθεσίας κατεπειγόντων μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 και αντιμετώπισης σχετικών προβλημάτων
Οδηγίες
Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2023-2024
Οδηγίες διδασκαλίας για τις Τ.Π.Ε.
Οδηγίες διδασκαλίας για την Αισθητική Αγωγή
Οδηγίες διδασκαλίας για τις Ξένες Γλώσσες
Πίνακας για τη μη αξιοποίηση ιστοσελίδων από τα διδακτικά εγχειρίδια
Οδηγίες λειτουργίας Ολοήμερου Προαιρετικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου με εφαρμογή του διευρυμένου ωραρίου
Οδηγίες για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου
Οδηγίες για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου
Οδηγός για την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ερευνών στις σχολικές μονάδες
Οδηγός για την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ερευνών στις σχολικές μονάδες
Οδηγίες για τους/τις εκπαιδευτικούς των Νηπιαγωγείων με την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022
Οδηγίες για τους/τις εκπαιδευτικούς των Νηπιαγωγείων με την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2021-2022
Οδηγίες για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2021-2022
Οδηγίες διδασκαλίας για τις Τ.Π.Ε.
Οδηγίες διδασκαλίας για την Αισθητική Αγωγή
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2020-2021
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου
Οδηγίες κάλυψης πιθανών διδακτικών κενών προηγούμενου σχολικού έτους για το δημοτικό σχολείο
Οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα Δημοτικά σχολεία
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Ξένης Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου για το σχ. έτος 2020-2021
Οδηγίες διδασκαλίας της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρικής Αγωγής)
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2019-2020
Συμπληρωματικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα της Aισθητικής Αγωγής στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Κοινωνικών Επιστημών στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Ξένων Γλωσσών στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθηματικά του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό σχολείο
Συμπληρωματικές οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό σχολείο
Οδηγίες διασκαλίας όλων των μαθημάτων του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2018-2019
Διδακτέα ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Μαθηματικών όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Ενημέρωση για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών για το σχολικό έτος 2018-2019
Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες για το βιβλίο Αγγλικής Γλώσσας της Γ΄ Δημοτικού
Ύλη και Οδηγίες για την Αισθητική Αγωγή όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου
Οδηγίες αλλαγής και ανάκτησης κωδικού στο myschool
Σε περίπτωση που λήξει ο κωδικός της σχολικής σας μονάδας στο Myschool ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας στο Myschool πρέπει να ακολουθήσετε διαφορετική διαδικασία:
Οδηγίες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας
Χρήσιμα εργαλεία και οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-2021
Οδηγός εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας