Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με θέμα: “Από τον Μαυροπίνακα στη Διαδραστική Οθόνη, καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση”
Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με θέμα: “Από τον Μαυροπίνακα στη Διαδραστική Οθόνη, καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση”